gizem08 acil yardım🙏🏻2 şubatta adet oldum ve bugun 18 şubat pembe kanlı su geliyor sizce yerleşme kanamasımı?
EbrKzlky gizem08 Bende 2 şubatta oldum bende adetimi bekliyorum, eğer rengi kırmızıya dönmezse yerleşme olabilir, daha var çünkü adetinize, normalde çok öne atmıyorsa..