Samira29 Ayıma girdim ve aşırı bi karın ağrısı kasık ağrısı yaşıyorum sebebini bilen yaşayan var mı? 😞
Hulyavolkan Bende 6. Ayıma grdim nadirde olsa bendede kasık ağrısı ve vajina batması oluyor. Bebek büyüdüğü için oluyor bnce içiniz ferah olsun çünkü bu Aydan itibaren hızlı büyücek bebişlerimiz🙏🏻