33 haftalık gebeyim ve soğuk algınlığı yaşıyorum 🙄
gebelikte bu durumu yaşayıp atlatan varmı ne kullandınız ? Nasıl seyrettı hastalıgınız bu virüs illeti hep aklımızı basımızdan aldı herseyı ona baglar olduk sanki ondan once hastalık yokmuş gibi hamılelgmın ılk zamanlarında ben covid yaşadım suan yasadgım onunla aynı değil öksürme falan vardı baş eklem agırısı halsizlık vardı onda suan onların hic bırı yok sesım degstı hapsırık ve burun tıkanıklıgı var sadce
fakat 1 saat once duş aldım cıktım ve koku almamaya basladım hafiften de agzımda tat yok soğuk algınlıgında bu belirtiler varmıydı?