Happybsrn kiz bende sana yazacaktım konuşamadık napaym denemelere devam 🙄 bu ay femara kullandim 2 yumurta vardi bakalım gidecem yine , ovulasyon testim bozuk çıktı bi kızdan almıştım sinir oldum . 27 şubata bilet aldım bidahaki adette Ankara da olacam adetin 2. Günü infertilite bölümüne gidecem sen napyn