RH38 Yoykodan aldim kalitesi güzel sadece ic minderi hosuma pek gitmedi onada kendim yün ile yorganciya minder tarzi bisey yaptirmayi dusundum bakalim. Almak isteyen varsa belki fikir olur😇
Teacherella1 RH38 foto ekleyebiliyorsanız bakabilir miyim, bende çok kararsızım ahşap beşik ve yoyko arasında kaldım
ratatosk RH38 iç minderi dediğiniz onun üstüne yatak koyacağınız sert zemin ekstra yatak almamız gerekiyor. Güle güle kullanın
RH38 senakhrmn https://hizliresim.com/tiG1oO https://hizliresim.com/OHKm2b ailem icin cekmistim anneyanida oluyor bu park yatak
senakhrmn RH38 Çok teşekkür ederim aynen bende çok beğendim bizde Yoyko aldık ama annem henüz kurmaya izin vermedi ,Allahım kötüyü yaşatmasında şimdiden görme sen beşiği dedi, biz hastanedeyken babam kurucakmış 😓🙄
Geceyegunes RH38 bunların içine özel yataklar satılıyor üst kat için ince olanlar var ben 79 TL gibi bişeye almıştım e bebekten kılıfı çıkarılıp yıkanıyor çok kullanışlı onlara bakabilirsiniz