Happy Mom Forum
Yükleniyor...
Bu site en iyi JavaScript etkinleştirilmiş modern bir tarayıcıda görüntülenir.
Bu sitenin tam sürümünü yüklemeye çalışırken bir şeyler ters gitti. Hatayı düzeltmek için bu sayfayı yenilemeyi deneyin.
Yenidoğan sarilik
Eebbrruu
Kaç olmalı arkadaşlar.
Merve98
Eebbrruu
bizimde bugün bakıldı 9.8 falan çıktı sıkıntı yok dedi doktor
AyseSapmaz
11 den sonrası sarılık değeri yükseliyor diye biliyorum yani yavaş yavaş dereceleniyor ya
Eebbrruu
AyseSapmaz
himm benim oğlanın 5.9 çıktı dktr pek yok dedi ama cnm skldi 😑
AyseSapmaz
Eebbrruu
Düşünme boşver bolbol emzir
Eebbrruu
AyseSapmaz
gogus ucum pek yok sagiyorum cnm ayriyeten mama veriyorum 😖😖
AyseSapmaz
Eebbrruu
Enjektör yardımıyla çıkartmayı deneyin
Eebbrruu
AyseSapmaz
denedim ama yine ayni
AyseSapmaz
Eebbrruu
Kuru kese deneyin ve emzirmeden elinizle ucunu çıkartın iyi gelecektir