ceydas ilk gebeliğim 16 haftalıkken karnımda kaybettim ve genetik testimi yaptırdığımda pıhtılaşma çıktı kaybımın üzerinden 11 ay geçti. hamile kalmadan yani 5 aydır hem folik asit hemde coraspin kullanmaya başladım şimdi 5 haftalık hamileyim ve hamile olduğumu anlar anlamaz da oksapar 6000 igneye başladım