NAZ2333 24+4haftaliģim sanirim istahim yeni acildi bu gun resmen doymadim dunyayi yedim ama hala açim benim gibi olanlar burda mi
Busrasener43 NAZ2333 bennn 13 hafta olduk hala pis boğaz gibi yiyorum birtane tiksinme bir tane bulantı olmazmı yok anam yok yiyorumda yiyorum 😂😂😂😂
mucizemi_beklyrm NAZ2333 bende öyleydim zamanla geçiyo. Ne yesem halsizlik açlık bitmiyodu tabi kilo da aldım kötü oldu bu yönden 🤦♀️ şeker yüklemesi de yapıldı sorun çıkmadı
NAZ2333 Busrasener43 ben kizimda oyleydim agzim hic bos durmazdi ama oğlusum bana pek biseu yedirmedi ona ragmen cok sukur iyi 1 hafta onden gidiyo ablasi gibi masallah
Senmerve Busrasener43 nazar deysirirsin kendine maşallah kız ben yemwk yiywbilmek için serum yiyorum midem bulanmaya başlayınca sabahtan akşama kadar hiö biley yiyemiyorum
Eceee7 NAZ2333 benim de asiri iştah acilmam ve sürekli birseyler yemem artmisti ve kilo alımim hizlanmisti maalesef seker cikti
Rabia112 NAZ2333 keşke yiyebilsem vallahi kilo almaya razıyım ama yok. İştahla yemek yemeyi bile özler mi insan ya
NAZ2333 Rabia112 gelir o gunlerde merak etme canm ben 4.ayima kadr peynir ekmek zeytin yedim 😊 simdi acisini cikariyorm
Ayseyldrmx NAZ2333 ben 6 haftalığım bende aynı çok sık acıkıyorum napcam böyle bilmiyorum bende Bi benim böyle sanıyorum 🙈🤭