Yenianneyim1 Sizlerinde başı agrıyormu garip bi durum mudur hamileliğin 10. Haftasındayım iki haftadır ara ara siddetlenen ara ara azalan sanki hiç gitmeyen bir bas agrısı var gebelikten mi yoksa başka birseydenmi
Yenianneyim1 Busbushatun ama tansiyonun olsa baska belirti olmaz mı acaba hani bas dönmesi halsizlik gibi
Burcubd Evet malesef bende de var o baş ağrısı. Doktorum gebelikten kaynaklı 20. Haftadan sonra geçer dedi. Hatta şu an bile o ağrıyı çekiyorum.
Yenianneyim1 Evet internete bakıyorum ilk üç ay oluyormuş kan basıncı hormonlardan dolayı falan yazıyor bulantım yok tiksinmem yok koku hassasiyetim yok bende bas agrısı yaptı