Peloooo Mümkün canım bende şuan diyet yapıyorum beyaz ekmek tatlı hamurisi makarna gibi şeyleri kestim şekerim çıkmıştı doktorum yasakladı ama diyet programı vermedi kendimce biseyler yapıyorum ve bebişim gayet sağlıklı kilo alıyor kilolu hamile kalanlardanim 82 kilo ile hamile kalmıştım 94 kiloyu görmüştüm şuan 89 kiloyum hergun mutlaka yürüyüş yapıyorum en az bir saat iki gündür hamilelik egzersizlerine başladım aşırı faydası oluyor akşamları hafif yemeye çalışıyorum abur cubur gibi şeyleri de yemiyorum sadece meyve yiyorum ara öğünlerde bu kadar 🥰