Bebegim_hosgeldin Kızlar bebeğim 3 günlük, sarılıktan şüphe ediyoruz uykuya meyilli olduğu için. Özel hastanede ne kadar biliyor musunuz tedavisi ve kaç saat kaç gün
Busbushatun Bebegim_hosgeldin canimm dogumdan snra sarilik degeri olculmustur ozaman kacti varmiydi? Gittiginde once olcum yapilcak eger 14 uzeri cikarsa isik tedavisine yatirirlar hstaneye gore degsir 600 de olur 1000 de gidebilcegin yere bagli
Ates2020 Bebegim_hosgeldin mama veriyormusunuz sütünüz yetmiyordur belki de destekleyin başka türlü atlatamazsınıx. 19 olması gerekiyor ki değeri ışık tedavisine alınsın. Mama ve meme verin bol bol emzirin besleyin bebeğinizi uyandırın çok geçmiş olsun
Nursel67 @Bebegim_hosgeldin benim kuzenimin bebeği de 4 günlükken sarılık olmuştu medipole gitmişlerdi 1 geceliği 1000 TL civarı demişti
Busbushatun Bebegim_hosgeldin yani 3 ten 14 e 3 gunde yukselmemistir diye dusunuyorm benm hastaneden cikarken 10 filandi 2 gun snra gecmisti siniri sutunden emin olamiyorsan biraz mama ver canmm
Ates2020 Bebegim_hosgeldin mamanın cc sini arttırın o zaman yeterki gelmiyordur. Verdiğiniz mama tam doyamadığı için idrardan atamıyordur sarılığını