Merhaba canım. 5 haftalıkken birden kanamam geldi yoğun bir şekilde.2.gebeliğimdi Ben kesin düşük yaptım diye düşündüm acile gittik bir gece hastanede yattım iğne vuruldum progestan baslandı kanama koyu kahve rengi lekeye döndü ve 2 hafta içinde kesildi bebeğim ve kalp atısı sağlıklıydı şükür. 20 gün sonra tekrar bi kanamam oldu çok şükür bebeğim sağlıklıydı.
Şu an 10.haftamızdayız kahverengi leke gelmeye halen devam ediyor. Yemek dısında pek ağır iş yapmıyorum 3.5 yasında kızım var ve devamlı yatmam mümkün değil.
Doktor son kontrolde kanamanın bebek kesesinin etrafında olmadıgını Rahim ağzıındqn geldiğini bu yüzden çok ciddi bir düşük tehlikem olmadıgını söyledi. Ve eğer bu embriyo sağlıklıysa hayata tutunur ama genetiğinde bir sorun varsa sen ne yaparsan yap vücudun onu dışarı atmaya çalışacaktır dedi.
Umarım bu bebeğime de sağsalim kavuşurum.
Başımdan geçenleri anlattım her kötü yoruma canınızı sıkmayın.🥰