İdrarım da hafif protein vardı.37.haftadayım tansiyonum en yüksek 12.8 cıkıyordu az önce bişeye üzüldüm başıma agrı girdi ölçtüm 13.8 cıktı dokuz ay sonra ilk kez .peşine tekrar ölçtük 12.8 cıktı.saglıklı ölçüm olması için kaç dakika sonra ölçmeliyim.Saat geç oldu yarın doktora haber vereceğim