Merhaba benim de yuksek cikti ilk ogrendigimden beri yapilan testlerde endokrin uzmani ile kontrollu devam esiyoruz ayda 1 kan tahlili ile ilac verdi ve olumlu gidiyor dusuk cikmaya basladi. Bende nodul ve hasimato varmış anne kiz hasligi denirmis 🤷🏼♀️