Merhabaa. 12 haftalık hamileyim sarı kantaron yağının hücre yenilemede iyi olduğunu duydum. Biraz araştırdım mucizevi yağ diyorlar. Kullanıp memnun olan var mı? Birkaç hafta sonra da ek olarak lireac krem kullanmayı düşünüyorum. Sizler neler yaptınız? Hindistan cevizi yağı ve badem yağı da aklımda. Dönüşümlü olarak mı kullansam diyorum.