sudamlasi Ermerve 9.10. Haftalarımda başladım bebe yağı aldım altından sızmış kullanamadım o zamandan beri zeytinyağı kullanıyorum 14 haftalığım
Dykdyk Ermerve canım 12. Haftamda başladım şuan 16. Haftamdayım mustela kullanıyorum birde saf zeytinyağı sürüyorum
Ermerve Sakvsr duydum onu ama suan bı zararı olurmu ki arastrdıgımda 4.aydan itibaren kullanın yazıyodu sen nezaman kullanmaya basladın
ArzuYksel Vallahi kızlar hem çatlak kremi hem bebe yağı hemde badem yapı kullandım 5.aydan itibaren şuan son haftanın içindeyim her yerim çatladı. Demem o ki siz ne kadar kullansanızda çatlayacağı varsa çatlıyor malesef birde kaşıntı cabası 😕
deletedmom28 Bebek yağı kullanıyorum şu an bi sıkıntı yok ama garanti değil hiçbişey.Yani biraz bünyesel biraz da genetikmiş sanırım
Gmzdvrm Bio-oil çatlak yağı kullanıyorum bende, günde 2 kez. Şuan da 7.ayım bitiyor çatlağım olmadı allaha şükür.
SedaOzbier böyle şeyler genetik kızlar, arkadaşım mustela zeytinyağı kantaron yağı lierac ne bulduysa kullandı hemde günde 2 kez.. ben haftada 1 defa kakao ve badem yağı sürdüm.. ben çatlamadım o çatladı.. 35. haftadayım