Syrnn Kızlar iyi akşamlar ayın 8inde ikili tarama testi için kan verdim 10 güne cıkar dediler sonuçlar bugün tam 10 gün oldu ama hala cıkmamış normal mi sizce tedirgin olmalı mıyım?
NAZ2333 Syrnn demekki cikmamis ara ara kontrol et cikar insallah ter temiz cikar icini ferah tut gec cikti diye sorun vardir diye sakin dusunme