meryemerdemir crp değerim sırayla 11.1~ 9.2 9.9 ~ 11.2 iki hafta arayla hiç düşmüyor 20+0 dayım anlayanlar bi bakabilir mi 😞
Cansudilmen meryemerdemir crp enfeksiyon olduğunu gösterir. Muhtemelen idrar yolu enfeksiyonun vardır ondan yüksektir
Rhme meryemerdemir laborantım crp kandaki enfeksiyon degerini gösteriyor cok yüksek degil endişe etmeyin yavas yavas düşecektir
meryemerdemir Cansudilmen idrar yolumda değil de göğsümde kitle var süt kanallarımda genişleme genel cerrahta bişey yapamayız şimdi diyo 10 haftalıkken antibiyotik kullandım gene aynı sürekli antibiyotik mi kullancam yani anlamıyorum vala 😞
Cansudilmen Çok rahatsız etmiyorsa Ağrı sıcaklık artışı yoksa şimdilik kullanmaya gerek yoktur muhtemelen. Kan değerlerin ve senin şikayetlerinle hareket edilir. Çok yüksek değil aşırı bi enfeksiyon yok bol bol su iç yine de
meryemerdemir Minikkus01 Rhme Cansudilmen kaynağı biliyorum aslında süt kanallarımda genişlemeden ötürü arada böyle sertleşip kızarıyor memem bi kere antibiyotik kullandım ama kesin tedavasi yok anca doğumdan sonra doktor emzirdikten sonra düzelmezse cerahi müdahele dedi. doktora da daha yeni gittim sürekli gitmek istemiyorum artık. önceki değerlerimi doktor biliyor ama son değer bugün çıktı kısır döngüde olması sorun olucak diye korkuyorum daha 20 haftalık hamileyim 10 haftalıkken kullandım bi kutu ve tekrar oldu o yüzden antibiyotik zaten bi yerden iyileştiriyor bi yerden sıkıntı veriyor. inşallah sıkıntı olmaz 😞 çok teşekkür ederim 🌸
Musefam Rhme benim crp değerim 85 çıktı 38+2 günlük hamileyim antibiyotik tedavisi görüyorum 4 gündür ama 103 e yükselmiş düşmesi gerekirken bir bilginiz varmı bazıları yüksek diyor bazıları hamilelikte normaldir diyor
Minikkus01 Korkma kuzum iyi dusun benim crp 30 larda onkoloji hastasi oldugum icin benimde yüksek iyi dusun iyi olsun
Rhme Musefam cok yüksek olmasada 85 degerine göre yüksek bir deger ama hamilelikle ilgili kısmını bilmiyorum neden yükseldigini vs.