Papatyacan Arkadaşlar tüp Bebek transferi sonrası işe giden var mı?benim işim çok zor sürekli merdiven inip cikiyorum
Homeless20 Papatyacan transfer sonrası merdivenden inip çıkmak pek tavsiye edilmiyor canım. Rapor falan alsan belli bir süre