Ria 12 haftalikken dusuk yaptim ve bebegin gelisimini uygulamadan hala gorebiliyorum ve uygulamada kalmak istiyorum fakat dusuk yaptigimi bildirmem gerekiyor. Nasil yapiliyor biliyor musunuz?