Esranur1 bende temmuzda doğuracağım inşallah, ilk zamanlar uzun kollu, jakarlo kumaşlar düşünüyorum delikli hava alan türden,bir süre geçtikden sonra tişört zıbın, alt pantolon veya sadece tişöst şeklinde zıbınlar şeklinde olabilir, havanın durumuna göre, çok çok sıcak bi şehirde doğuracağım çünkü pişik olmasın bebek.