Doğum için medicine hastanesini düşünüyorum. O hastane de önerebileceğiniz kadın doğum doktoru var mı? Sancı odası nasıl kendi odamızda mı oluyor yoksa diğer gebeler de oluyor? Ebeler hemşireler hakkında bilginiz var mı? Çok kararsızım bilen varsa hastaneyi yazarsanız çok sevinirim.