Kızlar bugün doktora gittim sancım çıkmıştı bebek doğum pozisyonundaymış ama açıklığım yokmuş. Eve geldim saati bu saat ettim ama ağrım çoğaldı ağrı derken özel bölgemde yürüyemiyorum çok şiddetli. Sizce tekrar gitmeli miyim? Alttan baktılar diye mi bu kadar çok ağrı acaba? Bir daha gitsem gene mi alttan bakacaklar acaba?