irorkay Kızlar bu tsh hep değişken çıkıyor ya. Bir 2.8 çıkıyor bir 2.3 e düşüyor. Salı günü yeniden çağırdılar. İlaç başlansa dert başlanmasa dert. Ne yapacağım bilemedim.
[silindi] irorkay gebelik TSH mi ben yeni gebeyim ama 5 senedir tiroit hastasiyim eutrox 50 kullanıyorum ama sanirin gebelikle beraber yükselmiş ve ilaç yetersiz gelecek muhtemelen yükseltcek. İlacın ilk zamsnlar yan etkisini gördüm ama şuan hiç rahatsız etmiyor
irorkay [silindi] doktor şu anlık çok yüksek olmadığı için başlamak istemiyor ama sanırım hep kontrol altında tutulması lazım.. 🤷♀️