busratekabaci Merhaba arkadaşlar 39+0da salı günü sipinal sezeryanla dogum yaptım ilk gun gaz ve büyük tuvaletimi yaptım fakat iki gündür asla büyük tuvaletimi yapamıyorum.Bilgili birileri varsa yardım edebilir mi?
Funda-07 busratekabaci sakın bekleme bende sen gibi hiç büyük tuvaletimi yapamadım. En son ağrılardan dolayı atak geçirmişim. Hemen gidip lahman yaptırın yada evde yapın çok rahatlarsınız
Anne18 busratekabaci bende 6 gün oldu spinal olalı baş boyun sırt agrım oluyor sizinde oluyor mu bir türlü geçmedi
gulcnnsflu6363 tuvalte cikacak seyler yiyin bende cikamiyordum ablam bulamac yapmisti onin sayesinde cikiyordum hergun yedimhic zorlanmadom cok sukur
E2M busratekabaci kayısı hoşafı iyi geliyor bir de pırasa yemeği bende çok işe yaradı bulgurla havuçla çorba tarzı yapılıyor bağırsakları çok güzel çalıştırıyor
gulcnnsflu6363 busratekabaci un süt l yag ilee yapılıyor buyukler bilir eski usul bisi sizde biliyorsunuzdurda adi farkli olabiliyor yore yore degisik