Hilalsny Arkadaslar bebegim icin isimli setlerden de yaptirdim. Sizce ilk kiyafet olarak onu mu vermeliyim yoksa normal bir hastane cikis kiyafeti mi vermeliyim ? Isimli seti daha sonra odada mi giydirmeliyiz acaba ? Siz nasil yapmayi düşünüyorsunuz
Kubra3525 Hilalsny normal hastane çıkışı verip isimliyi hastaneden çıkarken giydir bence ilk verdigin batıyor çünkü
HifaZehra34 Hilalsny ben normal hastane çıkışını vermiştim hiçte kirlenmemişti temizlemişlerdi oğlumu
Bsmlh Hilalsny ben ilk hastane çıkışı verecegım eve gelirken isimli giydirip resim çekmeyi düşünüyorum
Hilalsny Kubra3525 bende oyle düşündüm ilk giydgi kirlenir diye. Ama o kiyafetle fotograf falan da cekilmek istiyorum😂
Minnakanne26 İlk normal hastane çıkışı ver. Sonra kendin giydirisin isimliyi. İlk giyinen hemen batıyor çünkü.
Hilalsny HifaZehra34 ayy cok sagolun :) ya gerekirse lekelense bile 10lu takim yaptirmistim. Ilk once alt ust veririm sonra ben tulum giydiririm son care :)
harece Ablam isimliyi vermişti hiçte leke vs olmadı bebeği tertemiz yıkayıp giydirmişler odaya oyle geldi daha iyiydi. Bende öyle yapmayı düşünüyorum.