Kelebek29 sanırım bebeğini kaybettiğini söyleyen kişiden bahsediyorsunuz. Burası forum sitesi derdini sıkıntısını herkes paylaşabilir tabi ki ama bu kadar acıklı olayları anlatırken karşıdaki binlerce anne adayını da düşünseler keşke bizler onların acılarına zaten ortak oluyoruz ama aşırı derecede de etkileniyoruz. Biraz dikkat etmek önemli.