Nesliii06 İkiz gebelikte 2li3lü4lü tarama testini yaptırdınız şu an 9+0 haftada yız yapılıyorsa kaçıncı haftada yapılır🥰
ikizcanlarim2021 Nesliii06 benim doktorum ikiz gebelerde gerekli duymadığını söyledi 🤷🏼♀️ Bazı doktorlar istiyor bazıları istemiyormuş ..
Sumeyraaa32 Nesliii06 bende ikizlere gebeyim normalde bu testler cogul gebelikde pek yapilmiyo doktorum 13.haftamda ense kalinlik bakti normal dedi bide kan verdim hersey temiz cikti
Sumeyraaa32 Nesliii06 3lu 4lu testi yapmadi doktorum enseleri iyi dedi zaten onerilmiyo yapilmiyo suphe duyarsa ikilide oyle yonlendiriyo yapiyo
Sumeyraaa32 ikizcanlarim2021 ense kalinligina bakiyolar zaten suphe duysalar yonlendirirler ordan belli oluyo ense kalinlik sinir 3 die biliyorum benim 1.9 Biriside 2 cikmisti gayet iyi dedi
ikizcanlarim2021 Sumeyraaa32 Allah’ımın izniyle cümlemizin evlatlarında sorun olmasın herkes kucağına sağlıkla alsın inşallah🙏🏻🙏🏻🙏🏻 çok şükür bizim de herşey normal çıktı canım