Zeynepmerve15 Galiba düşük yapıcam beta hcg düşüşe geçti bugün muayene oldum kese göründü ama doktor boş gebelik olabileceğini sağlıksız gebeliklerin düşeceğini söyledi doktor kürtaj yapalım dedi acaba kendiliğinden düşmesi mi daha sağlıklı 😔
mrv_b Zeynepmerve15 kürtaj en iyisi bence bende haziranda 7 haftalıkken kürtaj oldum boş gebelikten. Psikolojik olarak onu daha uygun buldum. Genel anesteziyle hallettik geçti gitti.
sudamlasi Bana bu tanı 8.haftada konmuştu bir hafta daha bekleyelim dedi doktor. Düşük olmadı kese de iyice kuculmustu ve şekli bozulmuştu bebekte olmayınca hemen kürtaja alındım. Zehirleme durumu olabiliyor.
Zeynepmerve15 sudamlasi geçmiş olsun canım bende tedaviyle hamile kalmıştım değerler güzel gidiyordu dün itibariyle beta hcg düşmeye başladı düşük olacak büyük ihtimalle dedi doktor pazartesi tekrar kan vereceğim doktor kendiliğinden düşmesini önerdi başka doktor kürtaj olmamı söyledi bende biraz beklemek istiyorum en azından bir hafta inşallah birşey olmaz hayırlısı 🤲
sudamlasi Zeynepmerve15 Bir hafta daha bekleyip eğer düşük yapmazsanız kürtaj olmalısınız bir arkadaşım zehirlendi hamile olduğunu bilmiyordu boş gebelikmis haberi olmayınca bayılmış zehirlenmiş 🥺
Zeynepmerve15 sudamlasi ya çok korkuyorum bende açıkcası dediğiniz gibi yapıcam biraz bekleyip düşmezse kürtaj olurum artık hayırlısı 😔
Zeynepmerve15 mrv_b galiba bende öyle yapacağım çok da korkuyorum hayırlısı artık başımıza gelecekmiş illaki 🤲
mrv_b Zeynepmerve15 insan başına gelmeden bilmiyor bir an önce boş keseden kurtulup bi dahaki gebelik için çalışmalara başlayın hayırlısıyla 🙏🏻
Zeynepmerve15 vuslatim34 maalesef öyle 2 yıl beklemiştim çok sevinmiştik ama nasip değilmiş en azından tekrar olabileceği umudum var hayırlısı 🤲🌷
Zeynepmerve15 mrv_b öyle yapacağım doktorum bir ay bekle vücudun dinlensin dedi ondan sonra çalışmalara devam inşallah 🍀🤲