TunarinAnnesi Biliyorum çok zor ama kafandan atsan biraz ben adetim 12 i bir dk gecince test yapardim ne zaman pes ettim o zaman oldu. ( Bu tavsiyelerde kusma hissi veriyor onu da biliyorum ve seni anliyorum) Insallah hamilesindir. Allah sana da evlat kokusunu tatdirsin bu mubarek gunde gonlune gore versin. Ben testi anlamadigim icin goremedim hic bu testten kullanmamistim.