Bikbikim canım okadar cook erken hamilelik belirtileri okumuştum ki neredeyse hic birini yasamadim regllimden bir hafta önce erken gebelik testi ile hamile olduğumu öğrendim fakat bu değişe biliyor geç döllenme olduysa daha geç anlaşılabilir olabiliyor. Öncelikle bir senedir cocuk istiyordum yumurtlama günlerimi takip ediyordum gunu gününe oluyordu ve cok duzennli adet oluyordum hic şaşmıyordu 30 günde bir olurdum ve sadece 4 gun sürerdi, yumurtlama günlerimde de akintim çoğalırdı ve kasiklarimda agri olurdu eczaneden ne zamman yumurtama testi alsam doğru çıkardı, fakat bir sene boyunca hiç bir problemimiz olmadığı halde gebe kalamadım, bir ablam bana reglinden temizlendigin o ilk gün ilskiye gir hamile kalacaksin dedii ben inanmadim çünkü boyle birșeyin olmasının imkani yoktu çünkü yumurtlama günüm degil,bana dedi ki rahim kendini temizlediği için gebeliğe daha el verişli oluyor bende inanmadiim pek ama denemenin bir zarari olmayacağını düşündüm, normalde ilskiden sonra ayaklarımı dikerdiim ayaga hic kakmazdım, fakat reglimden temizlendigim gün esimle ilski yașadık ve ayaklarımı karnıma çekerek cenin pozisyonunda sağ tarafıma uzandım eşimle filim izledik ve uyuya kaldim sabah hic akmamıştı ayağa kalktım tuvallete gitmek için o zaman akti biraz, yanılmıyorsam 10-12 gün sonra yumurtama günümde sağ kasigimda bir ağrı oldu hatta apandisit sandim, fakat bebim hamilelikten dolayı yumurtlama günümde kistim oluşmuş zararsız bir kist, sonra zaten regli gunume 8 gun kalana kadar hiç bir gebelik belirtisi hissetmedim neredeyse, o gün akşam regli sancisi gibi agrim oluyordu biraz agirdi bir iki saate bir geliyordu ve yarim dakika sürüp geciyordu, o gece göğüslerime baktim her zaman regli olacağım zaman şişerdi ağrı olurdu fakat bu sefer ağrı özllikle koltuk altima doğru ve gogusleriim bir tik daha fazla şişmiş gibiydii sabahına test yaptım yani 7gün vardi regli olmama daha yapar yapmaz o kadar koyu oldu ki cizgi o zaman anladim reglimin bittiği gün gebe kaldığımı çünkü teste cizgi daha bir hafta olmasina rağmen çok koyuydu, tek belirtim koku hasasiyetiydi fakat bu miğde bulantisi gibi degil mesela bulasik makinesini açıp hemeen kaçıyordum o kokudan, sonra markete gittimistim daha öğrenmeden bir iki gün önce tam olarak asermek gibi degil de nar görüp yemek istemmistim, zaten gebe olduğumu ogrendiktenn sonra ağrılarım çoğaldı özllikle tek tarafli bel ağrısı çok yaşadım ve regli olacak gibi agrim oluyordu dediğim gibi asla uzun sürmüyordu bir dk yada daha kisa yoklayip gidiyordu bu durum da hem bebbek tutunamaya çalıştığı için hemde regli zamanına denk geldiği için oluyor,fakat tek önerim bu zamanlarda bol bol yatin en azindan reglli gununuz bir 10 gün gecene kadar biraz uzun ama deneyin bir zarari olmaz 🙏😘☺