Ebru24 Minesimsek12 güzel değil canım kzııma kullanıyorum hep çişi çıkıyo kakası dışarıya sinir oldum benden size tavsiye almayında kullanmayında bezde canbebe vede prima harika
058elf Minesimsek12 arkadaşım oğluna kullanıyo memnun, taşırmadığını söyledi. Hatta yüz üstü yatıyor molfix taşırıyodu bu taşırmıyo dedi. Az al dene ona göre çoklu alırsın tavsiyem bi de küçükmüş sanki kalıbı
Bbekirimisil Ben kullanıyorum uzun zamn kaldığında tasırıyor oda normal bence. Diğer bezlerden tek farkı fiyatı çok uygun