Diyetisyenanneee Son 1 haftadır boş duvara bakarken bile ağlayasım geliyor aranızda benim gibi olanlar var mı ya ağlak oldum iyice 🥺
minisinannesiiii Diyetisyenanneee ✋✋✋ bebeğin kokusu elleri ayaklari aklıma geliyo durduk yere ağlıyorum 😀
OzgeAlya Diyetisyenanneee Dün televizyonda 7. Koğuşta ki mucize diye film vardı ağla ağla bı hal oldum herşeye ağlıyorum aşırııı duygusalımm 🥺
Diyetisyenanneee minisinannesiiii ayy bende valla bazen ultrason fotoğrafını görünce ağlayasım geliyo
Diyetisyenanneee OzgeAlya bide duygusal film helal olsun valla ben komik videolara ağlicak sevideyim valla
minisinannesiiii Diyetisyenanneee bebek üzülüyo susaym diyorum üzüldüğü aklima gelince daha cok ağlıyorum iyice psikolojim bozuldu 😀
bircivcivannesi Diyetisyenanneee ben de sebepsiz agliyordum hatta eşim bahane uyduruyuyordi benim yerime sağ olsun şuna ağlıyorsun demi diye ağlamak kötü bir şey değil duygunu yoğunluğunu ya da stresini atıyorsun sorun yok bence hem hormonlardan dolayı da normal hepimiz az çok yaşıyoruz :)
Diyetisyenanneee bircivcivannesi ay evet ama ne biliyim en azından benim gibiler varmış rahatladım yani çalışırken boş boş ağlıyorum sebepsiz bide son 1 haftadır böyle arttı iyice 🥰 rahatladım valla