Ilkgozagri Iyi aksamlar 33+5 günlük hamileyim. Üç dört gündür vajinamda agri var baktım şişmiş doktora gittim normal diyo ama ben oturup kalkarken uyurken saga sola dönerken agrm oluyor zorluyor beni icim hiç rahat değil bu durumda olan arkadaslar var mi acaba
sengulmehmet Ilkgozagri bende aynı durumdayım doktora ne deSem herşeye normal diyor artık soru bile sormuyorum
Nursenamm Bnm de ilk gebeligimde vardi bana normal dendi yani merak etme hersey normal bebek baski yapior olabilir oyuzden agri oluo bnde tuvalete gidince bile agriodu son haftalar zor gecer bilirim bnde smdi 21 +3 um hayrlisiyla ikinci gebeligim bu daha yolun basindayiz bu agrilar icn