Hilalsny bebege giyilcek esyalarinizi ayri bir pakete koyun bence ama seffaf olsun ve ustune yazin .
Size verileceknolan ilk kiyafetleri ayri bir pakete koyun onuda yine yazin.
Hep kombin kombin ic camasirindan orkidina kadar herseyini paketlemeni tavsiye ederim.
Ben 2 takim kendime
Bebegede 1 hastane cikisi 1 takim almistim
Ihtiyacin olursa zaten evden getirirler . Sicak su torbasi aldim goguslerime koyarm diye dusa giremicegim icin .
Hatta normal dogmda direkt sirtima koya koya gitmistm hastaneye.
Dogumdan sonra hurma ceviz badem ve su koy bence ( süt arttirici )
Bez ise 5 tane koymustm zaten yetmezse hemsireler verir . Biberon almaniza gerek yok gerek duyarlarsa siringa ile besliyorlar zaten .
Emzik almayn sizi emsin.
Corap koyun cok usuyorsunuz ve usutmemeniz lazim kendinizi .
Tavsiyelerim boyle cok esyaa almamistm ben almama ragmen gerek duymadim bazi seylere.
Ama kesinlikle paketleyin not not yazin.