Merhaba kızlar daha önce yazmıştım yine erken doğum yapmistim bebeğim hala kuvezde herşey dün iyiyken birden enfeksiyon çıktı ve menenjit testi yaptılar bugün Allah rızası için bebeğimede dua edermisiniz çok ihtiyacımiz var bende kendimi iyi hissetmiyorum artık dik durmaya çalışırken herşeyin düzeleceğini ve iyi gittigini düşündüğüm için ufak sorunları kaldıramadigimi düşünüyorum yenik düşüyorum bir bebeğimi kaybettim bu kızımida kaybetmek istemiyorum dua edenlerden şimdiden Allah razı olsun 🤲