Esra0 Merhaba kizlar biz 33+4 haftaligiz ve vajinamda baski hissediyorum genellikle hareketlerinide vajinamda hissediyorum benim gibi olanlar var mi sizde durumlar nasil
Firdevsc Esra0 bende de var 33 haftalığım iğne batması gibi oluyor vajinada. Bende endişeleniyorum ama normal olduğunu söylüyorlar
Ahsennurrrr Esra0 ya bende şimdi post acicaktim benimkinde azalma var bu hafta geçen haftaya göre hareket ettiği zaman belirgin hareket ediyor ama gündüzleri baya sessizlendi
Ecemezgi Esra0 34+4 bende de oluyor genellikle yürüyemiyorum bile canım doktor normal diyor ama insan endişeleniyor yine de
Serrax Esra0 bebeğin duruş pozisyonundan olabilir. Benimki baş aşağı. Ayakları yukarda olduğundan yan taraflar ve göbek hizasında daha çok hissediyorum. Bazen de elleriyle mi itekliyor bilmiyorum ama mesaneme baskı yapıyor. 32+6 yız
mavi_2522 Ahsennurrrr benim de aynı şekilde hareketlerinde bu hafta azalma var sanki yer değiştiriyo ama tekme vs hissedemiyorum tam geçen hafta çok hareketliydi
Esra0 Ecemezgi benim kontrolume daha var o yuzden endiseleniyorum bugun biraz yoruldum ondan olabilir mi acaba
Ahsennurrrr Esra0 ya bazılarıni görüyorum çok hareketli hiç durmuyor falan diyince bendemi sorun var diye korkuom😂😩