Kızlar isim konusunda baya kafam katıştı buraya da yazmak istedim oğlum olucak nasipse ben ömer diyorum eşiminde biz evlenmeden önce hayali vardı ortak arkadaşımız vardı ismi Abdullah Allah rahmet eylesin öldü tanışmamıza vesile oldu cokta iyiydi eşimde bigün oğlumuz olursa koyalım demişti çok severdik öyle şimdide içime cok sindiremedim ya kararsız kaldım öyle napsam bilemedim🤷🏻♀️