Bende artık bir anneyim..
Söze nereden başlamalıyım bilmiyorum inanın. 2 hafta önce Kayseriden arkadaşım geldi doğumum yakin diye. Arkadaşimin gelişinin 1. Haftasında doktor kontrolum vardı. Ege’min tahmini ne zaman doğacağı belli olabilirdi. Arkadaşımla gittik hastaneye. Ne bi acilmam vardi ne de kanala giren bir bebek. Doktorum 40. Haftayi bulur dedi ve arkadaşım orada yıkıldı çünkü çok merak ediyordu.. 16.02de dogurdum. Bir gun oncesinde arkadasım dedi ki “hadi gel yuruyuse gidelim merdiven inip cikalim belki ben gitmeden doğar” dedi ve biz koyulduk yola. 1 saat yürüdük 5 kat inip ciktik. Evde birlikte squatlar yaptik. O gece benim sabaha kadar hafif karin ağrım oldu. Kendi kendime dedim herhalde yaklaşıyor doğum. Sabah saat 9.30da hafif camasirimin islandigini hissettim. Basta akinti sandim fakat ayağa kalktigimda anladim ki suyum gelmis birden boşaldı çünkü.. sonra ben sakin bi sekilde arkadasimi uyandirdim suyum geldi diye ve o birden panikle kalktı hemen doktora gidelim diye. (Ben inanilmaz şekilde sakindim) sonra hemen esimi aradim suyum geldi diye. Esimde telasla hemen gelmeye calisti fakat ben durdurup haber verecegimi söyledim. Sonra hemen doktorumu aradim asistanina suyumun geldigini soyledim. Hastaneye gelmemi söyledi. Biz hazirlandik arkadasimla ciktik (hastane cantasini almadan) bitaksiden taksi cagirdik. Adam 8 dakikaya geliyorum dedi biz acil oldugunu ilettik tamam hemen geliyorum dedi. Biz bekliyoruz. 5 dakika oldu ne gelen var ne giden. Kontrol ettik ki adam iptal etmiş. Sonra caddeye yuruyelim bari dedik. (O kadar sakinim ki cok saskinim) yola ciktik 2-3 taksi gecti dolu. Sonra bizim gidecegimiz istikamet yonunun tersine bi taksi geçiyordu durdu. Biz hemen arkadaşımla gittik hastaneyi tarif ettim oraya goturemeyecegini baska musteri almaya gideceğini soyledi. Dedim abi doğuruyorum acil gitmemiz lazım dedim (insanliktan nasibini almayan biri ki..) yine musteriye gidecegini söyledi ve bizi tersledi bizde bagira cagira indik taksiden. Sonra esnaflardan olan bi abi bana ne oldugunu sordu bende “ abi afedersin doguruyorum adam bizi hastaneye goturemeyecegini soyledi” dedim. Ve abi cok kibar bi şekilde hemen dukkandaki diger abiye seslenip bizi hastaneye birakmasi gerektigini söyledi ve biz kamyonla hastaneye gittik (gerçekten gulerek yaziyorum hic boyle bisey hayal etmemiştim) allah bin kere razi olsun onlardan. Bu sirada evden cikmadan annemi de aramıştım onlarda hemen hazirlanip hastaneye geldiler. Ben doktorun odasina gectim hemen. Açıklığımi kontrol etti sadece 1.5 cm di. Yatisimin yapilmasini istedi ve biraz suniyle destekleyecegini söyledi. (Suniden korkuyordum) yatis islemlerini halledip 11 gibi odaya yerlestik. Ben odaya yerleştigim sirada arkadasim ve kardesim eve gidip esyalarimi aldilar. O sira da bana suni sanci takilmisti bile saat 11.30du. 1.5 saat sonra acıkligim 3 cm oldu. Guzel ilerliyordu. 5 cme kadar fazla bir sanci hissetmedim. Acilmam olmaya basladikca mide bulantimda oluyordu. 6 7 8 9 derken son canimin saadece son 2 saatte acidigini tum gerçekliğiyle soyleyebilirim. Sanci cekerken secde pozisyonunda durmam gerektigini bebegin yeterince asagi inmesi gerektigini soylediler. Yapiyorum ama sancim cok sıklasmisti ki zorlaniyordum. 2 kere belimden aşağı için dusa girdim ve inanilmaz rahatlatıyordu. Baskiyi artik altta hissesiyordum zorlasmisti gercekten. Bu arada eşimi coktan aramistik ve gelmişti odaya geliyodu sürekli ama beni oyle gordukce dayanamayip gidiyordu. Gercekten hic bagirmadim son 2 saate kadar. Son 2 saatte de 5 6 kere bağırmışimdir. Son açıklığı kontrol etmeye geldiklerinde sancinin en guclu yerinde ikinmam gerektigini soyledi ebe. Sancim siddetlendikce ikiniyordum ve bebegimi baya asagi indirmeyi basarmistik. Ebe biraz daha gayret etmem gerektigini bebegimin strese girecegini soyledi ve ben olan gucumle ikindim ve iyice geldi. Kafasini hissediyordum. Hemen kaldirdilar ve dogumhane inmek icin sandalyeye oturdum. Ama biseyin ustunde oturuyorum yani belli korkuyorum bisey olacak diye ebe sakin olmam gerektigini hic bisey olmayacağını soyledi ve 1 kat asagi inmek icin asansörün oraya gittik asansor hemen gelemedi ama benim inanilmaz sekilde ikinmam geliyor. Ebe ikinmamami derin derin nefes almam gerektigini söyledi. Bende oyle yaptim ve asansor geldi indik. Hemen yatirdilar catala ben yine bağırıyorum ikinicam bisey olucak lutfen cabuk olun diye. Sonra doktorum geldi hemen ve ikinmami soyledi 1 kere ikindim sonra bekledim 2. Ikinmami one egilerek var gucumle yapmami soyledi ayni dediği gibi yaptim. Artik iyice hissettim geldiğini ve son 1 kez var gücümle ikinmam gerektigini soyledi o sirada ebe de karnimdan ufak bi şekilde yardımcı olup bastirarak bebegimi cikarttik. Son saatlerde kakasini yapmış bebegim o yuzden dogar dogmaz aglatmadilar agzini temizlediler ve dünyanin en guzel sesini duydum temizleyip yanagima koydular ve hemencecik sustu minicikti prensim. Bu arada minik bir kesi atil mi 4-5 dikisim var ki bu en korktugum seylerden biriydi asla ama asla hissetmedim hatta doktorum dikerken aciyacak olan yerleri sana soyleyecegim dedi biz o sirada muhabbet ediyorduk dedim ki hani soyleyecektiniz aciyinca dedim. Muhabbet ediyorduk soylemedim hissetmedin zaten dedi gülümseyerek tatli bir sekilde. Bu arada doğurdugum esnada gelen rahatlamayi size anlatamam. Yok böyle bir his… boyle bir mucizeye sahit oldugum icin o kadar mutluyum ki inanin tum sancıları unuttum. Tam oturamiyorum suan da dikisten oturu ama inanin dayanilmayacak bir aci degil cok hafif. Kendi pansumanimi yapiyorum kremlerimi kullaniyorum. Bir kac gune gececek o da. Bu arada toplamda 6.5 saat sanci cektim. Doğumum gercekten jet hizindaydi. Kayinvalidem 4. Kattan hemsireye verilecek kiyafetleri alip 3. Kata inene kadar ben dogurmusum. Sanirim anlatacaklarim bu kadardi suan 2 günlük taze anneyim oğluşumu izlemeye doyamiyorum o kadar guzel bir his ki gece uykusuz kalmisim inanin umrumda degil bu hissin tarifi asla yok..
Çok uzun oldu kusura bakmayin 🙏🏼💕