Ciselbasaran
Benim ortalama kalıcı bi şekilde 1.5 aydır devam edıyo. Ama hamilelikte normalmiş suan 41. haftadayım ve parmaklarım sürekli olarak uyuşuk. Doktorum artan kan basıncından olduğunu söyledi normalmiş doğumdan sonra atlatırsın dedi. O nedenle rahat ol.