Mom080 Sevdagrms benimde hep öyleydi ilk haftalar sadece tüm gün bulantım oldu sonrasında sadece akşamları kötü oluyordum kötüden kastım epey kötü 😂
minicikanne Sevdagrms Benimde tüm gün bulantım oluyordu. Akşam yatmadan önce istifra ettiğim oluyordu. Şimdi 20 haftalık sadece sabah mide bulantısı yaşıyorum.
Sevdagrms Mom080 bilmiyorum canim ya suan 4+6 gosteriyor takvim aksamlari kotu oluyorum ayakta duramiyorum cok
Mom080 Sevdagrms ben sabah kesin kusuyordum sonra iyi geçiyordu günüm akşama nazaran ama 6 oldumu saat ben yerimden kalkamıyordum tek gittiğim yer klozetti 16+5 gibi bitti Allah’a sukurler olsun
BegumIscanTunc Sevdagrms kuzum 17+1 haftayim şuan bile mide bulantısı yaşıyorum prilam bile çok fazla işe yaramıyor 🥺
Oziozi Sevdagrms kımısı sabah oluo gun boyu olmaz benım aksam çogalır artar şiddetı sızınde ole muhtemelen