İlk dozu 21.haftada ikinci dozu 27.haftada oldum. Onların aramasını beklerseniz malesef her asm ilgili olmuyor, doktorum hastane kayıtlarının asm’ye düşeceğini ve beni arayacaklarını söylemişlerdi, aramadılar 2-3hafta sonra ben gittim ve ikinci gidişimde ancak gebe kaydı yaptırdım. Her iki alışa da ben onlara gittim arayan olmadı