Duygularca HafsaZehra 31+1im nisanın üçüncü haftası gibi görünüyor allahım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏼
HafsaZehra Kaç haftaliksiniz ve kaç nisanda doğum yapacaksiniz 🤰🙂 benim 17 nisan ama pek sanmıyorum 🤣
egemommm HafsaZehra tam 32.haftadayım 14 nisan gibi gözüküyor ama içime ilk haftası doğcakmş gibi bir his var 😀
HafsaZehra Ya bide kızlar bisey sorcam benim adet günüm 16 temmuz ama hiç emin değilim doktora öyle söyledim ama başka bi doktor bebegin bir hafta önde gittigini söylemisti kaç haftalik oluyor nasıl hesaplicam bilmiyorum
berraninannesi HafsaZehra benim de tarihim 17 Temmuz bende tam emin değildim aynıyız galiba sizinle ☺️
DemetBeril cansugrn aynıyız sanırım bende de zorunlu sezeryan durumu var :) ilk doğumun sıkıntısından dolayı
Minigim20 HafsaZehra bizde 32 haftadayiz bal kızımla bakalım Nisan başı mi yoksa normal günü 15 i gibi mi gelecek kızım 🌸