Uzumunnannesi_06 Arkadaşlar merhaba. Ankara şehir hastanesinde 16. Hafta da cinsiyetini öğrenen var mı yoksa 20. Haftaya kadar bekliyorlar mı?
Minnakanne26 Uzumunnannesi_06 16. Hafta da söylüyorlar genellikle bazen bebeğin pozisyonu uygun olmuyor o durum da söylemiyorlar. Ben 16 da öğrendim 😊
Uzumunnannesi_06 Minnakanne26 aldırma durumu oluyor diye söylemiyorlarmış diye duydum canım teşekkür ederim ❤