nilufar27 selam kızlar ben aşırı mide bulantısı yaşıyorumm her sabah iki defa kusuyorum gün içindede yemek görünce midem bulanıyor akşamlarıda bazen kusuyorum…ama bazı kızlar diyorki bir defa bile kusmadım nasıl oluyor buuu iki hamilelıyimde aynı malesef😫
ipkk22 nilufar27 canım benım ilk hamileliğim 23 haftadyım bır kere olsun mıgde bulantım olmadı cok şükür allhım yardımcın olsun
nurdane3504 nilufar27 19 haftayım şu ana kadar maşallah diyim hiçbir belirti olmadi hanile değil gibiyim adeta karnım da çok çıkmadı ne bulantı kusma tiksinme aşerme bel ağrısı falan hiçbir şey olmadı😄 bundan sonraki 4aydan kormuyorum ama bebiş şimdi akıllı doğduktan sonraki canıma okumaz inşallah 😅😂
Tlybilgic24 nilufar27 5 aylık hamileyim ne mide bulantısı nede baş dönmesi hiç bir belirti olmadı bünyeyle alakalı diye düşünüyorum sadece aşırı uykum oluyordu oda son 1 haftadır düzene girdi çocuk tekme atınca hamile olduğumu hissediyorum göbeğimde çok yok
Senmerve nurdane3504 19. Haftasan someada pek mide bulantısı olacagını sanmıyorum alalh herkeze öyle hamilelik nasip etsin ben serum yiyip öyle yemek yiyordum ilk hamileliğşmde ikincidede ilaçlarlamidare ediyorum
ratatosk nilufar27 bünye meselesi sanırım benim sıfır bulantı hiç istifra etmedim çok şükür. İnşallah siz de kısa sürede atlatırsınız bu durumu
Geceyegunes nilufar27 ben ilk hamileliğimde 20 hafta 24 saat kustum şimdi 6 haftalık bulantım yok her hamilelik farklı gerçekten
Arwen21 nilufar27 bende 8+4 oldum ama daha klasik hiç bir belirti yaşamadım merakta ediyorum doğrusu 🙈
Duygularca nilufar27 bünye meselesi heralde Canım 31+1im ilk öğrendiğim andan itibaren hiç bulantım olmadı ne kustum ne bir şeyden tiksindim normal beslenmeme devam ettim. İlk başlarda korktum hatta neden midem bulanmıyor bi anormallik mi var ama çok şükür bebeğim de sağlıklı gayet. Kişiden kişiye değişiyor.
Ballilokmacik Canım ben doğum yaptım şükür hiç mide bulantısı yaşamadim. Normalde dhaa cok midem bulanırdi şaşırtıcı oldu benim için 😄
Selinda nilufar27 benim ilk hamileliğim. Annem o kadar korkuttu ki bizim ailenin kötü geçiyor ben 9 ay kustum falan diye. Ben hamile olduğumu öğrendim resmen beklemeye başladım ne zaman başlar bulantım diye😂 14+6 yız ne bulantım oldu ne aşermem oldu😂😂 doğura doğura oyuncak bebek çıkarıcam diye korkuyorum 😂
Selinda Selinda ve normalde biri hapşursa kusarım midem bulanır o kadar hassasımdır ama hamileliğim çok rahat şükür. İnşallah sizinde bir an önce geçer
Ecemezgi nilufar27 ilk 3 ay yataktan kalkamiyorum resmen 2. Gebeligim ikisindede ayniydim 😣 simdi sabahlari oluyor sadece 34 haftaligim gecmis olsun sana da insalah en kisa zamanda gecer
blueberyy00 nilufar27 🙋🏻♀️Sanırım ben 6+4 haftalığız ilk başta bir iki gün bulantı kusma oldu ama sonra kalmadı bende niye olmuyor diye düşünüyorum 🙄🙄
Madinanin-Annesi nilufar27 dizi izlerdim onume reklam cikardi mesela pizza reklami daha tuzu gorub kusan adamim ben))anlamam kusmayanlari)))