Esrasrgzl 13.haftada pıt pıt diye duyduğunuz ses maalesef sizin nabzınız bebek hareketi hissetmeniz için henüz çok küçük. İlk gebeliklerde genelde 20. Hafta da hissedebildiğimizi söylüyor doktorlar. 19 haftam dolmak üzere ikizlere hamileyim daha yeni yenş gıdıklanma şeklinde bişiler hissediyorum ama emin değilim bebek mi diye 🙈