Busbesir yok olmaz kendiliğinden yok olur gider bende idrar testi yaptim pozitif cikti gittim hastaneye kan tahlili verdim negatif doktor kontrol etti kimyasal gebelik bir iki gun icinde kanama olur ve kendliginden gider kurtaj gerektirmez dedi eve geldim kanama basladi ve dustu aradan 6 ay gectikten sonrada hamile kaldim suan 1 yasinda bir kizim var 7 aylikta hamileyim♥️