oykuduru21 30+1 haftalığım bugün pek hissetmedim tekme vs, ne kadar sürede bir hissetmem lazım ne zaman endişelenmeliyim?
Sermec27 oykuduru21 lütfen günde en az 10 kez harekekt olmuyorsa gidin beklemeyin hele de bu haftada 3 saatten fazla hareketsizse gidin
Fatma2277 oykuduru21 32 haftalığım doktor 2 saate bir hissetmen lazım dedi. Hissetmezsen hafifçe karnına vur, karnını salla tepki verdir, tepki vermezse gel dedi.
esraizmirli oykuduru21 bende 31 haftalık hamileyim benimde öyle ama ben soluma yatıp bekliyorum oynuyor sizde deneyin ne zaman soluma yatsam içerde dans ediyor bazen karnıma vuruyorum tepki veriyor ☺️
Beyzademiirrr oykuduru21 bazen oluyor böyle 1 gün olmayıp diğer gün çok hareketli olabiliyor yada pozisyonundan dolayı minik minik hareket ediyor
Meryemhorasan Valla bende çok az hissediyorum hareketlerini canım anlamadım gitti bende 30 haftalığım
oykuduru21 Sermec27 3 saatte bir hissetmemiz mi lazım doktoruma sormadım o da bilgi vermedi hiç 🤷🏻♀️
Aysesss Sermec27 benim mesela aksama kadar hissermiyorum aksam mesela 2 saatte 10 tkme hissediyirum sınra yine hissetmez oluyorum hep de boyle gunun sadece belli saatlerinde tek atiyor
Tugbaakgunnn Fatma2277 arkadaşlar sabahtan beri kasıklarımın alt tarafı ağrıyor genital bölgenin üstü gibi biraz ama içerden sanki kemiklerim ağrıyor yürüyemiyorum sünnet olmuş çocuklar gibi ufak ufak adım atabiliyorum bilgisi olan var mıdır 30+4 haftalığım
Sermec27 oykuduru21 canım ayrıntılı anlatmak istemiyorum ama benim ileri hafta kaybım var sadece 3 saat hareket etmemişti gittiğimde melek olmuştu ne yazık ki bu hafta hareketler önemli eger hafif hafif dokundurma varsa sorun yok ama hiç hissetmiyorsan bence bir acile görün
esraizmirli oykuduru21 çikolata çok işe yarıyor çikolata yiyip solunuza yatın ne demek istediğimi anlarsınız☺️
oykuduru21 Sermec27 çok hafif hafif var ilk hareketleri gibi pıt pıt şeklinde onuda az önce hissetmeye başladım, yaa çok üzüldüm inşallah sağlıkla kucağımıza alalım hepimiz uzun zorlu bir süreç gerçekten 🙏🏼
Sermec27 oykuduru21 hafif pıt pıtlar varsa sorun değil canım o yüzden bu haftalarda cok dikkat edin hareketlere her sey imtihan kardeşim rabbim verdi rabbim aldı yapacak bir şey yok sabretmekten başka rabbim evladını sana bağışlasın inşallah 🤲
[silindi] Bende de resmen o pıt pıtlar hiç yok sadece karnımda kasılma sertleşmeler oluyor. Onlarda hareket sayılıyor mu eskiden tekmeleri olurdu şimdi olmuyor. Sermec27
[silindi] Sermec27 30+6′yız kaç gündür geceleri aşırı kasılmalarım var bir yerlerde toplanıyo diye sorun yoktur diye düşünüyordum ama tekme olması gerektiğini bilmiyordum. Bugün inşaallah doktora gidelim çok teşekkür ederim.
Mervekklkdmn 29+5 günlük bebeğim dünden beri net hissedemiyorum akşam yatarken sadece pit pit hissettim o kadar çok korkuyorum sağlık ocağı açılsın hemen gidip kalbini dinleticem normalde her hareketi net hissedilirdi