simsek92
Özellikle sezaryen doğumda annenin sütü gelmeyince bebek açlıktan sarılık olabiliyormuş. O yüzden hastane temin ediyor mu mamayı onu araştırmak, gerekirse doğum çantasında bulundurmak lazım. Arkadaşım doğumdan sonra 1 hafta sütü gelmediği halde mama vermek istemediği için bebeği sarılık oldu hastanede yattı.