Ebrfth Kizlar 20 ci hftaya gircem bebegimin karnimdaki hala bir seyirmesi bi hareketi yok normalmi yada ic keseyle bi alakasi olabilirmi???
zgrYilmaz Ebrfth çok normal canım ben 24.haftamdayim ancak netleşti için rahat olsun Dr um bana demişti ki imisi erken hisseder diye ama artık net olarak 24 haftayı bekle demişti şükür öyle oldu sende sabret biraz daha az kalmış🤗
Nily Ebrfth canim benm tam kasik bolgesinde oluyor ara ara atiyor kucuk kucuk ozellikle yattigimda duz olarak attigini hissediyorum:) 21.haftayadim suan 20+ 3 gibi falan hissetmistim ozellikle Bagirsak hareketi gibi suanda
Ebrfth zgrYilmaz ay iyi bari bnde dusundum kafam karsti herkes bisi dedi tesekkur ederm ama 😚😚 bekliycm bakalm nasl bi his diye😍😍
Ebrfth elifincennetkusu bazen gec olabilior demeki canim olsun ay saglikli olsunlarda beklioz zaten 9 ay onuda beklerimm😘😍😗
xkyerva Ay bizde 23. Haftamıza girdik ama bende oğluşumu daha hiç hissedemedim banada doktorum ilk gebeliklerde geç hissediliyo demişti
Ebrfth xkyerva yaaa bayaa bekliycezz valla bnde hissetmek istiyorum artik seyirme gibide olsa hissetmek isterim😍😍😍 guzel duygu olacak sanirim
xkyerva Ebrfth ay mutlaka ya bende çok istiyorum gecelerş elim hep karnımda belkş hareket ediyordur ben hissetmiyorumdur diye düşünüyorum 😅💞
Kueleeee Walla benim fındık hissediyor çokta gğzel hareket ediyorr özellijle şarkı söylediğçmde hissediyor annesini yupiyyyy😍😍😍🤣